www.optic-com.eu Optic TV
November 29, 2024, 09:16:39 am *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини: SMF - Just Installed!
 
   Заглавна Страница   Помощ Търси Календар Вход Регистрирай  
Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: "Питай.... (Жана) ..за" примерно  (Прочетена 19694 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
yuliy
Newbie
*
Публикации: 1


WWW
« -: April 10, 2007, 05:07:39 pm »

Секцията в
която клиенти могат да направят онлайн запитване и някой да им
отговори
Активен

color=#666666] Истинския живот е когато си
на ръба, останалото
е само чакане !
[/color]
slatina
Администратор
Full Member
*****
Публикации: 222


:)
« Отговор #1 -: April 11, 2007, 07:57:25 am »

Добра идея... Смотан
Активен
admin
Администратор
Full Member
*****
Публикации: 111



« Отговор #2 -: April 11, 2007, 11:53:01 am »

Ще го сложим :-) много добра идея
Активен
manager
Newbie
*
Публикации: 27



WWW
« Отговор #3 -: October 26, 2007, 04:29:50 pm »

вече има и icq & skype на съпорта
Усмивчица
icq-428966248
skype-support.oc
Активен

egends may sleep but
they never die !
manager
Newbie
*
Публикации: 27



WWW
« Отговор #4 -: October 26, 2007, 04:29:53 pm »

:lol:
Активен

egends may sleep but
they never die !
ispasov
Newbie
*
Публикации: 43


WWW
« Отговор #5 -: October 26, 2007, 04:44:53 pm »

Цитат на: "manager"
вече има и icq
& skype на съпорта
Усмивчица
icq-428966248
skype-support.oc

Браво
Активен
alexg
Newbie
*
Публикации: 4


« Отговор #6 -: October 27, 2007, 09:08:06 pm »

Е че айде да питам:

Защо като изпусна
срока за плащане /например 16-то число/ и се сетя да си платя чак на
19ти примерно, следващият краен срок за плащане пак е 16-ти, а не 19ти,
при положение че интернета ми спира точно на 16, и в периода от три дни
не съм имал нет?

Оператора във Дружба-2 два пъти ме лъга че
предплатения период ще изтече точно след месец от датата на плащане,
което не се случи (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя
с две седмици?!). Последният път ми обясни че такава манипулация със
промяна датата на плащане той нямал права и неможел да направи в базата
...

Ква е тая тъпотия?
Активен
stancho
Sr. Member
****
Публикации: 455



WWW
« Отговор #7 -: October 28, 2007, 10:08:47 am »

Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

Защо като изпусна срока за плащане /например 16-то число/
и се сетя да си платя чак на 19ти примерно, следващият краен срок за
плащане пак е 16-ти, а не
19ти, при положение че интернета ми спира точно на 16, и в периода от
три дни не съм имал нет?

Оператора във Дружба-2 два пъти ме лъга
че предплатения период ще изтече точно след месец от датата на плащане,
което не се случи (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя
с две седмици?!). Последният път ми обясни че такава манипулация със
промяна датата на плащане той нямал права и неможел да направи в базата
...

Ква е тая тъпотия?


Смяна на датата
няма как да неможе да направи ако няма права да я направи то значи няма
той да ти пусне нета за следващият месец. Относно това защо не се сменя
датата (защото той не е отбелязал да се сменя, а датата за плащане ти е
13-14 число ако на 16 ти спира нета Намигване).

Поздрави
Активен
roadrunner
Администратор
Full Member
*****
Публикации: 192



WWW
« Отговор #8 -: October 29, 2007, 10:36:23 am »

Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

 (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя с
две седмици?!).



системата е
направена така , че да сменя датата ако са минали повече от 10 дена ...
тогава и да искаш няма да можеш да си запазиш старата дата на
плащане.
и все пак това са компютри , който не ги интересува какво
си правил 3,5 или повече дни .... плащаш и получаваш, дали си ползвал
си е твоя работа.
Активен

Най-яките сайтове са в
Интернет ! ( powered by Влъчко Пръчков )
alexg
Newbie
*
Публикации: 4


« Отговор #9 -: October 30, 2007, 11:35:44 pm »

Цитат на: "roadrunner"
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

 (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя с
две седмици?!).



системата е
направена така , че да сменя датата ако са минали повече от 10 дена ...
тогава и да искаш няма да можеш да си запазиш старата дата на
плащане.
и все пак това са компютри , който не ги интересува какво
си правил 3,5 или повече дни .... плащаш и получаваш, дали си ползвал
си е твоя работа.


1. значи излиза, че ако
закъснея с три дни, то по-добре да закъснея с още седем, че да ми
актуализират реално дата, и да ползвам толкова, за колкото плащам.

2. Точно в моят случай плащам месец, а НЕ получавам месец - в
случая 27 дни.
Активен
atanas1986
Jr. Member
**
Публикации: 61


« Отговор #10 -: October 30, 2007, 11:36:08 pm »

Цитат на: "roadrunner"
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

 (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя с
две седмици?!).



системата е
направена така , че да сменя датата ако са минали повече от 10 дена ...
тогава и да искаш няма да можеш да си запазиш старата дата на
плащане.
и все пак това са компютри , който не ги интересува какво
си правил 3,5 или повече дни .... плащаш и получаваш, дали си ползвал
си е твоя работа.

 Колко си прав за компютрите -
те са само един хардуер, след него идва софтуерно обезпечаване, а то
вече съвсем зависи от вас ;-)
 Има едно такова нещо викат му ON
UPDATE CURRENT_TIMESTAMP ;-)
 И не не е правилно да плащаме за нещо,
което не сме използвали.
Активен

url=http://notrial.info][/url]
alexg
Newbie
*
Публикации: 4


« Отговор #11 -: October 30, 2007, 11:38:41 pm »

Цитат на: "stancho"
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

Защо като изпусна срока за плащане /например 16-то число/
и се сетя да си платя чак на 19ти примерно, следващият краен срок за
плащане пак е 16-ти, а не 19ти, при положение че интернета ми спира
точно на 16, и в периода от три дни не съм имал нет?

Оператора
във Дружба-2 два пъти ме лъга че предплатения период ще изтече точно
след месец от датата на плащане, което не се случи (какво ли щеше да се
случи ако бях закъснял да платя с две седмици?!). Последният път ми
обясни че такава манипулация със промяна датата на плащане той нямал
права и неможел да направи в базата ...

Ква е тая
тъпотия?


Смяна на датата няма как да неможе
да направи ако няма права да я направи то значи няма той да ти пусне
нета за следващият месец. Относно това защо не се сменя датата (защото
той не е отбелязал да се сменя, а датата
за плащане ти е 13-14 число ако на 16 ти спира нета
Намигване).

Поздрави


Ми като няма как да не
може, идете и си обучете служителите, щото като им казах да ми
актуализират датата /за пореден трети месец/ се белщиха в екрана пет
минути, казвайки накрая МИ ТО ВСИЧКО Е АВТОМАТИЧНО, ВИЖТЕ НА
ЕКРАНА,където видя наистина просто една синя вече дата /току що бях
платил, която не беше правилна/ и върху която той определено не можеше
да цъка - не съм ви разглеждал интерфейса, но не е и моя работа. И кво
значи НЕ Е ОТБЕЛЯЗАЛ ДА СЕ СМЕНЯ ДАТАТА, това тряя системата да си го
прави сама и тая функция да е по дифолт, и да няма ТОЙ БИЛ ОТБЕЛЯЗАЛ,
ОНЯ НЕ БИЛ, тва да не е концерт по желание? и последно - датата ми за
плащане е 16ти, нема го фъндъка с гратисния период, нещо изчезна.
Активен
koraba
Jr. Member
**
Публикации: 60



« Отговор #12 -: November 05, 2007, 04:34:07 pm »

аре бре кажи честно дали го няма гратисния
период май не си гледал достатъчно....като искате смяна на датата за
плащане казвате на съпорта да ви я смени и ви се сменя не мога да
разбера какво се правите на интересни тука...едно казване и проблема е
решен...
Активен

98% от младото поколение е опитвало
трева или някакъв вид опиятия!Ако си от тези 2%, които не са опитвали
сложи това под подписа си!!!
ispasov
Newbie
*
Публикации: 43


WWW
« Отговор #13 -: November 06, 2007, 12:31:21 pm »

Цитат на: "ispasov"
Цитат на: "manager"
вече има и icq
& skype на съпорта
Усмивчица
icq-428966248
skype-support.oc

Браво


Много
яко, че имате съпорт. Ама защо не отговаря на ICQ-то?
Айде моля
кажете ми абонатния номер, че наближава времето за плащане.
Активен
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.043 секунди с 19 запитвания.