www.Optic-Com.eu

Архив => Архив => Темата е започната от: yuliy в April 10, 2007, 05:07:39 pm



Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: yuliy в April 10, 2007, 05:07:39 pm
Секцията в
която клиенти могат да направят онлайн запитване и някой да им
отговори


Титла: :)
Публикувано от: slatina в April 11, 2007, 07:57:25 am
Добра идея... :D


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: admin в April 11, 2007, 11:53:01 am
Ще го сложим :-) много добра идея


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: manager в October 26, 2007, 04:29:50 pm
вече има и icq & skype на съпорта
:)
icq-428966248
skype-support.oc


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: manager в October 26, 2007, 04:29:53 pm
:lol:


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: ispasov в October 26, 2007, 04:44:53 pm
Цитат на: "manager"
вече има и icq
& skype на съпорта
:)
icq-428966248
skype-support.oc

Браво


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: alexg в October 27, 2007, 09:08:06 pm
Е че айде да питам:

Защо като изпусна
срока за плащане /например 16-то число/ и се сетя да си платя чак на
19ти примерно, следващият краен срок за плащане пак е 16-ти, а не 19ти,
при положение че интернета ми спира точно на 16, и в периода от три дни
не съм имал нет?

Оператора във Дружба-2 два пъти ме лъга че
предплатения период ще изтече точно след месец от датата на плащане,
което не се случи (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя
с две седмици?!). Последният път ми обясни че такава манипулация със
промяна датата на плащане той нямал права и неможел да направи в базата
...

Ква е тая тъпотия?


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: stancho в October 28, 2007, 10:08:47 am
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

Защо като изпусна срока за плащане /например 16-то число/
и се сетя да си платя чак на 19ти примерно, следващият краен срок за
плащане пак е 16-ти, а не
19ти, при положение че интернета ми спира точно на 16, и в периода от
три дни не съм имал нет?

Оператора във Дружба-2 два пъти ме лъга
че предплатения период ще изтече точно след месец от датата на плащане,
което не се случи (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя
с две седмици?!). Последният път ми обясни че такава манипулация със
промяна датата на плащане той нямал права и неможел да направи в базата
...

Ква е тая тъпотия?


Смяна на датата
няма как да неможе да направи ако няма права да я направи то значи няма
той да ти пусне нета за следващият месец. Относно това защо не се сменя
датата (защото той не е отбелязал да се сменя, а датата за плащане ти е
13-14 число ако на 16 ти спира нета ;)).

Поздрави


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: roadrunner в October 29, 2007, 10:36:23 am
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

 (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя с
две седмици?!).



системата е
направена така , че да сменя датата ако са минали повече от 10 дена ...
тогава и да искаш няма да можеш да си запазиш старата дата на
плащане.
и все пак това са компютри , който не ги интересува какво
си правил 3,5 или повече дни .... плащаш и получаваш, дали си ползвал
си е твоя работа.


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: alexg в October 30, 2007, 11:35:44 pm
Цитат на: "roadrunner"
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

 (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя с
две седмици?!).



системата е
направена така , че да сменя датата ако са минали повече от 10 дена ...
тогава и да искаш няма да можеш да си запазиш старата дата на
плащане.
и все пак това са компютри , който не ги интересува какво
си правил 3,5 или повече дни .... плащаш и получаваш, дали си ползвал
си е твоя работа.


1. значи излиза, че ако
закъснея с три дни, то по-добре да закъснея с още седем, че да ми
актуализират реално дата, и да ползвам толкова, за колкото плащам.

2. Точно в моят случай плащам месец, а НЕ получавам месец - в
случая 27 дни.


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: atanas1986 в October 30, 2007, 11:36:08 pm
Цитат на: "roadrunner"
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

 (какво ли щеше да се случи ако бях закъснял да платя с
две седмици?!).



системата е
направена така , че да сменя датата ако са минали повече от 10 дена ...
тогава и да искаш няма да можеш да си запазиш старата дата на
плащане.
и все пак това са компютри , който не ги интересува какво
си правил 3,5 или повече дни .... плащаш и получаваш, дали си ползвал
си е твоя работа.

 Колко си прав за компютрите -
те са само един хардуер, след него идва софтуерно обезпечаване, а то
вече съвсем зависи от вас ;-)
 Има едно такова нещо викат му ON
UPDATE CURRENT_TIMESTAMP ;-)
 И не не е правилно да плащаме за нещо,
което не сме използвали.


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: alexg в October 30, 2007, 11:38:41 pm
Цитат на: "stancho"
Цитат на: "alexg"
Е че айде да
питам:

Защо като изпусна срока за плащане /например 16-то число/
и се сетя да си платя чак на 19ти примерно, следващият краен срок за
плащане пак е 16-ти, а не 19ти, при положение че интернета ми спира
точно на 16, и в периода от три дни не съм имал нет?

Оператора
във Дружба-2 два пъти ме лъга че предплатения период ще изтече точно
след месец от датата на плащане, което не се случи (какво ли щеше да се
случи ако бях закъснял да платя с две седмици?!). Последният път ми
обясни че такава манипулация със промяна датата на плащане той нямал
права и неможел да направи в базата ...

Ква е тая
тъпотия?


Смяна на датата няма как да неможе
да направи ако няма права да я направи то значи няма той да ти пусне
нета за следващият месец. Относно това защо не се сменя датата (защото
той не е отбелязал да се сменя, а датата
за плащане ти е 13-14 число ако на 16 ти спира нета
;)).

Поздрави


Ми като няма как да не
може, идете и си обучете служителите, щото като им казах да ми
актуализират датата /за пореден трети месец/ се белщиха в екрана пет
минути, казвайки накрая МИ ТО ВСИЧКО Е АВТОМАТИЧНО, ВИЖТЕ НА
ЕКРАНА,където видя наистина просто една синя вече дата /току що бях
платил, която не беше правилна/ и върху която той определено не можеше
да цъка - не съм ви разглеждал интерфейса, но не е и моя работа. И кво
значи НЕ Е ОТБЕЛЯЗАЛ ДА СЕ СМЕНЯ ДАТАТА, това тряя системата да си го
прави сама и тая функция да е по дифолт, и да няма ТОЙ БИЛ ОТБЕЛЯЗАЛ,
ОНЯ НЕ БИЛ, тва да не е концерт по желание? и последно - датата ми за
плащане е 16ти, нема го фъндъка с гратисния период, нещо изчезна.


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: koraba в November 05, 2007, 04:34:07 pm
аре бре кажи честно дали го няма гратисния
период май не си гледал достатъчно....като искате смяна на датата за
плащане казвате на съпорта да ви я смени и ви се сменя не мога да
разбера какво се правите на интересни тука...едно казване и проблема е
решен...


Титла: "Питай.... (Жана) ..за" примерно
Публикувано от: ispasov в November 06, 2007, 12:31:21 pm
Цитат на: "ispasov"
Цитат на: "manager"
вече има и icq
& skype на съпорта
:)
icq-428966248
skype-support.oc

Браво


Много
яко, че имате съпорт. Ама защо не отговаря на ICQ-то?
Айде моля
кажете ми абонатния номер, че наближава времето за плащане.