Е че айде да
питам:
Защо като изпусна срока за плащане /например 16-то число/
и се сетя да си платя чак на 19ти примерно, следващият краен срок за
плащане пак е 16-ти, а не 19ти, при положение че интернета ми спира
точно на 16, и в периода от три дни не съм имал нет?
Оператора
във Дружба-2 два пъти ме лъга че предплатения период ще изтече точно
след месец от датата на плащане, което не се случи (какво ли щеше да се
случи ако бях закъснял да платя с две седмици?!). Последният път ми
обясни че такава манипулация със промяна датата на плащане той нямал
права и неможел да направи в базата ...
Ква е тая
тъпотия?
Смяна на датата няма как да неможе
да направи ако няма права да я направи то значи няма той да ти пусне
нета за следващият месец. Относно това защо не се сменя датата (защото
той не е отбелязал да се сменя, а датата
за плащане ти е 13-14 число ако на 16 ти спира нета
).
Поздрави
Ми като няма как да не
може, идете и си обучете служителите, щото като им казах да ми
актуализират датата /за пореден трети месец/ се белщиха в екрана пет
минути, казвайки накрая МИ ТО ВСИЧКО Е АВТОМАТИЧНО, ВИЖТЕ НА
ЕКРАНА,където видя наистина просто една синя вече дата /току що бях
платил, която не беше правилна/ и върху която той определено не можеше
да цъка - не съм ви разглеждал интерфейса, но не е и моя работа. И кво
значи НЕ Е ОТБЕЛЯЗАЛ ДА СЕ СМЕНЯ ДАТАТА, това тряя системата да си го
прави сама и тая функция да е по дифолт, и да няма ТОЙ БИЛ ОТБЕЛЯЗАЛ,
ОНЯ НЕ БИЛ, тва да не е концерт по желание? и последно - датата ми за
плащане е 16ти, нема го фъндъка с гратисния период, нещо изчезна.