Днес, докато
работех, жена ми се обади да ми каже, че сте спрели Интернет достъпа
ми. Не спирахте ли услугата
на края на месеца, тоест на 31-во число? По принцип плащам за по 2
месеца накуп и сега ми стана малко странно, че така преди да е свършил
месеца останах без Интернет. А, още нещо. Секцият за достъп на клиенти
не работи и няма как да проверя на кое число свършва абонамента ми. Не
искам да звуча нагло, но определено искам да знам кога се падежната
дата на моя абонамент. Предишните пъти ми даваше края на месеца като
дата за плащане. Има ли промяна в това или аз нещо не съм
разбрал?
П.П. Предишни пъти, когато ми се е случвало да закъснея
с ден-два поради ангажираност, не сте прекъсвали активноста на връзката
ми. Не мислите ли за изграждането на СМС система за предупреждаване на
клиенти, че плановете им изтичат скоро? Най-глупавият доставчик към
който бях преди години има такава и доста помагаше
Поздрави,
Виктор