www.optic-com.eu Optic TV
November 29, 2024, 09:05:56 am *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини: SMF - Just Installed!
 
   Заглавна Страница   Помощ Търси Календар Вход Регистрирай  
Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Сенатът ще анализира сделката между Microsoft и Yahoo  (Прочетена 5907 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
ivoslavev
Администратор
Hero Member
*****
Публикации: 11293



WWW
« -: August 01, 2009, 10:37:58 pm »

Сенатът на САЩ ще анализира задълбочено последствията от сделката между Microsoft и Yahoo на пазара за интернет търсене и реклама.

В съобщение на юридическия комитет на Сената се казва, че партньорството на двете компании може да има сериозни последствия, пише TechNews.

Американските власти са решени детайлно да проучат какво влияние ще окаже сделката върху конкурентността на пазара на интернет реклама и дали от нея няма да пострадат крайните потребители и рекламодателите, съобщи informationweek.com.

Не е изключено да бъдат наложени определени ограничения, в резултат на проучването.

В сряда Microsoft и Yahoo обявиха 10-годишно споразумение. Очевидно, то цели да разбие монопола на Google в интернет търсенето и рекламата.

Yahoo ще интегрира в своите сайтове търсачката Bing на Microsoft и в продължение на пет години ще получава 88% от рекламните приходи в порталите и на двете компании. Заедно, Microsoft и Yahoo ще имат около 30% пазарен дял в интернет търсенето, докато този на Google е двойно по-голям.
Активен

Интернет да има, другото ще си го напазаруваме.
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.031 секунди с 19 запитвания.